شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ استاندار قم در پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاش گران این عرصه در استان قم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،استاندار قم در پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاش گران این عرصه در استان قم تبریک گفت.

متن پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم به این شرح است:

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی برآمده از دل نیاز های جامعه ، یکی از ارکان مهم توسعه سازمانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان ها با مخاطبین شناخته می شود. یک روابط عمومی حرفه ای و برخوردار از جایگاه شایسته می کوشد تا با بهره گیری از دانش روز، بکارگیری ابزارها و فناوری های نوین و تلفیق آن با مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد. بر این اساس، مجموعه روابط عمومی ها باید در کنار اصحاب رسانه و به عنوان آئینه تمام نمای انتظارات و پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت، نقش مهم و بی بدیلی را در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردم، روشنگری کارنامه دولت و نیز اعتمادافزایی و دمیدن روح امید و نشاط بر پیکره عمومی جامعه ایفا نمایند.

نام گذاری روزی خاص به عنوان روز روابط عمومی، فرصت مناسبی برای واکاوی وآسیب شناسی دقیق از وضعیت موجود روابط عمومی در کشور و پرداختن به کاستی ها و چالش های پیش روی این حوزه با بهره مندی از نقطه نظرات و ایده های کارشناسان و صاحب نظران برای کمک به تعالی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی است. اینجانب ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و سایر تلاش گران این عرصه در استان قم ، موفقیت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سید محمد تقی شاهچراغی

استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha