دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست زیر سایه خورشید یزد

حوزه/دبیرشانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید دارالعباده یزد از ورود خدام رضوی در ۳۱ اردیبهشت به استان یزد خبر داد و گفت: ۳۰۰ ریز برنامه متنوع در قالب ۵۰ عنوان برنامه در این جشنواره و در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مجتبی حیدری دبیر شانزدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید یزد، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با گرامیداشت در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهارداشت: این جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید علاوه بر ایران در ۱۰ کشور دیگر از جمله روسیه و کشورهای همسایه با پرچم امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در هر استان یک تشکل، هیئت و مؤسسه مردمی تشکیل شده است و هیئت انصار ولایت دارالعباده در استان متولی اجرای جشن زیرسایه خورشید است و از تمام ظرفیت‌های مردمی، فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ رضوی در استان استفاده می شود.

دبیر شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد، شعار جشنواره امسال را «جمعمان جمع است زیرپرچممان» بیان کرد و گفت: امام رضا علیه السلام محور وحدت تمام ادیان، اقوام و ملل مختلف است و رویکرد برنامه های امسال علاوه بر حضور اقشار مختلف جامعه، دعوت از جوانان و نوجوانان برای حضور پرشور در بهره مندی از برنامه هاست.

حیدری، خادمی دهه هشتادی‌ها را به صورت منسجم از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید بیان کرد و افزود: توجه به بحث خانواده و تدوین ویژه برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در قالب شانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید از دیگر اولویت‌های اجرایی در این رویداد به شمار می رود.

وی اظهار کرد: ستاد جشنواره شامل هفت کشیک خدام، روابط عمومی، مراسم، حافظ برای مباحث امنیتی، نذورات، پشتیبانی و کشیک خواهران است و یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه خدام حرم امام رضا(ع) وارد استان یزد می‌شوند و علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، برنامه ای در ۱۱ خرداد امسال در صحن امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) دارالعباده همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری شانزدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید یزد، از تدوین۵۰ عنوان برنامه در قالب جشنواره زیرسایه خورشید در استان یزد خبر داد و افزود: اجرای ۳۰۰ ریز برنامه متنوع در قالب این جشنواره، در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha