شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست خبری جشنواره  فیلم ایثار در مشهد

حوزه /مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اولین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد در پردیس مهر کوهسنگی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در نشست خبری پیرامون اولین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با اشاره به حضور فعال ۲۵ کشور در این جشنواره، گفت: بیش از ۱۲۷۰ اثر فیلم و فیلم نامه ارسال شده است، ۱۱۵ اثر با موضوع عفاف و حجاب است؛ در این جشنواره ۱۵۹ اثر از کشورهای مختلف به نمایش در می آید.

وی از تعامل و تلاش های بنیاد شهید در گفت‌وگو با کارگردانان برجسته کشور پیرامون ساخت سریال هایی با موضوع زندگی شهید نواب صفوی، و شهید کاوه خبر داد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، شهرداری حوزه هنری، سپاه پاسداران از جمله های نهادهای همکار در برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلم نامه ایثار در مشهد هستند.

گفتنی است، نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خردادماه در پردیس مهر کوهسنگی به همراه نمایش فیلم و نشست های تخصصی برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha