جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی بود که باید برای دست‌یابی به آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیر بیمه تعاون روستایی استان و کارگزاران استانی، با بیان اینکه در اسلام تأکید شده تا اقتصاد، کرامت محور باشد، اظهار داشت: آنجایی که صحبت از اداره معیشت، درآمد و اقتصاد خانواده می‌شود، حفظ آبرو و عزت بسیار مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان بیمه روستایی قشری عزیز و زحمت کش هستند، گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی بود که باید برای دست‌یابی به آن تلاش کنیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به برخی از مشکلات روستاییان، یادآور شد: کشاورزی که با تمام سختی‌ها سالیان سال مشغول کشاورزی بوده و برای اقتصاد کشور تلاش کرده، امروز که پا به سن گذاشته است نیازمند حمایت است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط بیمه تعاون روستایی در استان همدان، اظهار کرد: امروز ضروری است تا اهمیت موضوع بیمه برای روستاییان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه از ظرفیت برخی اقشار که در جامعه تأثیر گذار هستند می‌توانید در این زمینه استفاده کنید، گفت: روحانیون مستقر و طرح هجرت و شورا یارها و دهیارها، اقشاری هستند که می‌توانند در این عرصه به کمک بیمه تعاون روستایی کمک کنند.

وی افزود: خدمت به کشاورزان و روستاییان دارای ارزش بالایی است و شما با این کار خود به‌صورت غیر مستقیم در عرصه‌های مختلف در حال خدمت به این قشر زحمت کش هستید.

تحقق عدالت اجتماعی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه است

تحقق عدالت اجتماعی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه است

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام تعدادی از مستمری بگیران به آنها اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha