دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شبکه ولایت

حوزه/ امروزه در ایران موضوی به نام بی تی اس داریم که اغلب دختران متوسطه گرفتار آن شده اند که در آن گروهی کره ای با ترویج تجرد و مفاهیم فمنیستی در ذهن جوانان رسوخ می کند و این امر باعث می شود بعد از مدتی دخترها میل به ازدواج نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام وافی در برنامه جوانی جمعیت که از شبکه جهانی ولایت پخش شد، پیرامون ریشه یابی تفکر فرزند کمتر زندگی بهتر ابراز داشت: منطقه خاورمیانه خاستگاه ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد، لذا زمانی که کل منطقه خاستگاه ظهور حضرت باشد، نیاز است امروز حول محور جمعیت گفت وگو شود و نگاه ها به سمت مقوله ظهور و تمدن سازی باشد.


وی ادامه داد:پرواضح است که خطرات پیری جامعه، دنیای اسلام خصوصا ایران را تهدید می‌کند که اگر هر چه زودتر تدبیری اندیشه نشود غیر قابل جبران خواهد بود.

کارشناس شبکه جهانی ولایت با نگاه به جریانات مرتبط با انقلاب صنعتی و انقلاب جنسی و رابطه آن با کاهش نرخ باروری در ایران ادامه داد: تغییر نگاه دینی به نگاه مادی در مبحث خانواده و فرزند از عوامل تأثیرگذار و تغییر نگاه به خانواده و جمعیت در غرب و نفوذ این دیدگاهها به خاورمیانه من جمله و ایران بوده است.


وی موج فمنیسم و ایجاد قبح برای فرزندآوری زنان در ایران را مهم خواند و تصریح کرد: امروزه در ایران موضوی به نام بی تی اس داریم که اغلب دختران متوسطه گرفتار آن شده اند که در آن گروهی کُره ای با ترویج تجرد و مفاهیم فمنیستی در ذهن جوانان رسوخ می کند و این امر باعث می شود بعد از مدتی دخترها میل به ازدواج نداشته باشند.


حجت الاسلام وافی نقش شرکت های داروسازی و تولید داروهای ضد بارداری در ترویج بی بند و باری و کاهش فرزندآوری را مهم دانست و گفت: وجود قرص های ضد بارداری، پیوست فرهنگی داشت تولیدکنندگان این قرص در تبلیغات خود می گفتند قرص بخورید بچه دار نمی شوید و آبروی شما نمی رود و این امر سبب شکل گیری بی بندباری عجیبی شد.


کارشناس شبکه جهانی ولایت با اشاره به ظهور رسانه های جمعی و نفوذ گسترده تلوزیون و اینترنت در خانه ها ابراز داشت: الان در ایران و بسیاری از کشور ها با پدیده تلویزیون کابلی با عنوان نمایش های خانوادگی که بدونه حد و حصر می باشد روبرو هستیم که برنامه های تولیدی به شدت ضد اخلاق و خانواده فرزند آوری و زوجیت می باشد و چون جذاب است مردم می بینند.


وی ادامه داد: قوانین تسهیل کننده طلاق و قبح زدایی از طلاق از دیگر فجایع فرهنگ سازی غرب می باشد.


کارشناس شبکه جهانی ولایت گفت: رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۶۸ در سخنان خود جمعیتی بیش از ۱۰۰ میلیون نفری برای ایران ترسیم کردند و گفتند که کشور ایران یکی از نادرترین کشورهای در زمینه آبادانی و عمرانی است که بدونه کمترین نیازی به کشورهای دیگر خود را به بهترین وجه اداره کند، اما این سخنان رهبری مورد توجه قرار نگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha