چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حافظه تاریخی مردم ایران، چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور روزهای پر حادثه و حماسی از جنس ایثار و شهادت است. سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه و فداکاریست که با نثار جان خود پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را بر افراشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.

بدون تردید نقش حضرت امام خمینی (ره) این بزرگ مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه قیام ۱۵ خرداد۱۳۴۲ که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است، بی بدیل بوده است.

سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی یادآور خاطره بزرگ مردی از تبار رسول الله و از تربیت یافتگان ممتاز و شایسته مکتب و عترت (ع) و حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است.

بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) یک مراسم معمولی نیست، بلکه گرامیداشت یک تفکر و اندیشه والای اسلامی برای نجات بشریت از ظلم و جور است که امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در ترویج این مهم تلاش کنند.

بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) است، مرجع معظمی که پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشت.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزدهم خرداد را به همه مردم ایران بویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین و انقلابی استان قزوین تسلیت عرض نموده واز همه اساتید، طلاب وکادر حوزه های علمیه استان قزوین دعوت می کنم که در مراسم باشکوه پیرجماران حضرت امام خمینی (ره) وقیام ۱۵ خرداد شرکت نمایید.

از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت امام خامنه ای عزیزخواستارم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha