چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: بزرگترین خدمت امام(ره) این ابود که ما را از نوکری بیگانگان نجات داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع مدیران و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و حماسه یوم الله ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، با اشاره به حماسه عظیم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اظهار داشت: این انقلاب با رشادت و خواست مردم مومن ایران و رهبری دلسوزانه حضرت امام (ره) از خرداد ۱۳۴۲ شروع و تاکنون با سرفرازی ادامه دارد.

وی افزود: بعد از پیامبر مکرم اسلام(ص)، تمام حضرات ائمه معصومین(ع) درصدد برپایی حکومت اسلامی بودند و تمام سختی ها، اسارت ها و... را برای محقق شدن این خواسته مهم تحمل کردند و حتی برای یک لحظه هم از برپایی دولت اسلامی غافل نبودند، اما شرایط برای برپایی این هدف مقدس مهیا نشد؛ الحمدلله در عصر کنونی با روشنگری دینی و همت مردم ولایت مدار و رهبری امام راحل، این خواسته معصومین بر اساس شریعت اسلامی محقق شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان نظام برای به حاشیه بردن انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس مکتب حضرت رسول(ص) و ائمه معصومین (ع) هر روز بهتر از دیروز در بستر و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی(ص) به پیش می رود و هیچ نظام سلطه ای جلودار پیشرفت آن نیست؛ بزرگترین خدمت امام(ره) این ابود که ما را از نوکری بیگانگان نجات داد.

وی گفت: مردم سزاوار بهترین تکریم و خدمتگزاری ها هستند، انقلاب اسلامی به همت مردم شریف و انقلابی پایدار و مقتدر مانده است، پس همه مسئولان باید با اقدامات جهادی به این مردم انقلابی خدمت کنند و به مطالبات بحق آنها پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha