یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
۱۴ و ۱۵ خرداد

حوزه/ جامعه روحانیت شهرستان ورامین در بیانیه ای به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل نوشت: امام راحل ملت را از حکومت طاغوت نجات‌ داد و نظام اسلامی را بنیان‌گذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جامعه روحانیت شهرستان ورامین، در بیانیه ای به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل نوشت: امام راحل ملت را از حکومت طاغوت نجات‌ داد و نظام اسلامی را بنیان‌گذاری کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

۱۴ خرداد سی و چهارمین سالگرد رحلت فقیهی بزرگ، عالمی ربانی، سیاستمداری حکیم، عارفی مجاهد یعنی آیت‌الله العظمی امام خمینی قدس سره الشریف است. او که با انقلاب الهی و رهبری عظیم القدرش ملت را از حکومت طاغوت نجات‌ داد و نظام اسلامی را بنیان‌گذاری کرد.

ملت ایران برای همیشه مرهون  این مرجع عالیقدر تقلید است. و ۱۵ خرداد سالگرد قیام تاریخی مردم در حمایت از مرجعیت است که با نثار جان خود وفاداری خویش به اسلام و دین را به نمایش گذاشتند.

اگر چه در نقاط مختلف کشور حضور مردم در دفاع از امام شکل گرفت اما حرکت بی نظیر کفن پوشان دشت ورامین اوج فداکاری را به منصه ظهور رساند که اکنون ۶۰ سال از آن حماسه بزرگ می گذرد.

جامعه روحانیت شهرستان ورامین بادرود به روح مطهر امام راحل و شهیدان مظلوم ۱۵ خرداد از مردم و جوانان عزیز انتظار دارد با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام عزیز و راهپیمایی یوم الله ۱۵خرداد با آرمان‌های امام تجدید میثاق کنند.

طول عمر با عزت مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha