دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقه

انجمن علمی زبان و ادبیات عربی دانشگاه فرهنگیان با همکاری گروه أحباب لغة الوحی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی و جامعة المصطفی العالمیه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «العم قاسم» به زبان عربی نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمد ابراهیم اخوان دردشتی، مدیر گروه علمی احباب لغة الوحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مسابقه ویژه طلاب، دانشجویان و عموم مردم علاقه مند به زبان عربی است که با هم به مسابقه خواهند پرداخت و به افراد برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه به هدف آشنایی و ترویج زبان وحی برنامه و همچنین نشر و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن مکتب حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه برنامه ریزی شده است.

مدیر گروه علمی احباب لغة الوحی عنوان داشت: این مسابقه به صورت کتبی برگزار خواهد شد و علاوه بر پاسخ به سوالات، هر یک از زبان آموزان باید یک خاطره از خاطرات شهید سلیمانی(ره) را که در متن کتاب آمده است را به زبان عربی بنویسند.

وی گفت: پنج نفر به عنوان برگزیدگان نهایی این مسابقه در تاریخ ۲۳ خردادماه انتخاب و اسامی آنها اعلام خواهد شد تقدیر نامه هم افزون بر جوایز توسط دانشگاه فرهنگیان و دفتر تبلیغات نیز صادر خواهد گردید.

اخوان دردشتی در پایان گفت: مسابقه در تاریخ ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ ویژه طلاب، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha