سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تصاویر:برگزاری نخستین نماز جمعه سادیان

حوزه / امام جمعه برزک تصریح کرد: اگر دولت های گذشته به رهنمودهای رهبری عمل کرده بودند مشکلات به مراتب کمتر بود کما اینکه امروز هم راه برون رفت از مشکلات عملیاتی سازی نسخه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام تقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه برزک در روستای سادیان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از مکتب اهل بیت (ع) می باشد.

امام جمعه برزک با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: شاه بیت فرمایشات رهبری «ایمان و امید» بود.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نرم افزار ایمان و عمل است»، ابراز داشت: معظم له فرمود امروز هم توصیه امام خمینی (ره) به همه نخبگان، فرهیختگان، جوانان، حلقه های مقاومت و رهراون راهش برای حفظ دستاورد های انقلاب ترویج ایمان و امید است.

امام جمعه برزک با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود ایمان و امید جامعه و جوانان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: ترویج فحشا، منکرات، یاس و ناامیدی از مهمترین اهداف دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه در کنار ایمان و امید درس «ما می توانیم» باید در جامعه اسلامی ایران ترویج پیدا کند، یاد آورشد: امام راحل به ما یاد داد «ما می توانیم» ضمن مبارزه با توطئه های دشمن کارهای بزرگی را نیز انجام بدهیم.

امام جمعه برزک، به دستارودهای انقلاب اسلامی ایران طی 45 سال گذشته اشاره کرد و یادآورشد : علیرغم تهدیدها، تحریم ها و مزاحمات هایی که دشمنان برای انقلابمان درئعرصه های مختلف بوجود آوردند به حمدالله انقلاب اسلامی دستارود های بزرگی را در عرصه های علم و فناوری ،ایجاد زیرساخت های صنعتی و کشاورزی ، حمل و نقل ، تربیت نیروی انسانی، دفاعی ، نظامی ، بین الملل، اعتلا و عزت ملی و بردن فعالیت های عمرانی به محرومترین نقاط کشور داشته است.

حجت الاسلام لطفی ضمن اشاره به خبر خوب و مسرت بخش رونمایی ابر موشک هایپرسونیک فتاح گفت: جمهوری اسلامی ایران با کمک جوانان غیرتمند توانست در دل تحریم ها با رونمایی ابر موشک هایپرسونیک فتاح افتخار بزرگی را برای کشورمان در عرصه بین الملل بدست بیاورد.

امام جمعه برزک تصریح کرد: رونمایی ابر موشک هایپرسونیک فتاح برای صهیونیست ها گیج کننده و هراسناک و برای جهانیان همراه با تحیر و شگفتی بود .

حجت الاسلام لطفی، ادامه داد: به قدری رونمایی ابر موشک هایپرسونیک فتاح برای جهانیان اهمیت دارد که یکی از کارشناسان مسائل دفاعی آمریکا گفته بود ایران نیازی به تولید سلاح هسته ای ندارد، زیرا اکنون نیز از طریق تسلیحات موشکی و نفوذ منطقه ای از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.

امام جمعه برزک با بیان اینکه رونمایی از ابر موشک فتاح حامل این پیام برای دشمنان است که دوران فعالیت منفعلانه و بزن در رو در منطقه تمام شده است، گفت: دشمنان انقلاب می دانند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ کوبنده ای را دریافت می کنند.

حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: مردم از مشکل اقتصادی و معیشتی رنج می برند که این به سوژه ای برای سوء استفاده دشمن تبدیل شده است.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه در برابر اراده ملت غیور ایران مشکل لاینحلی وجود ندارد، گفت: اگر دولت های گذشته به رهنمودهای رهبری عمل کرده بودند مشکلات به مراتب کمتر بود کما اینکه امروز هم راه برون رفت از مشکلات عملیاتی سازی نسخه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha