دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجتمع آموزشی مهارتی

مدیر مرکز دانش‌آموختگان، رشد و نوآوری حوزه علمیه خراسان از امکان بهره‌مندی رایگان طلاب خواهر و برادر این حوزه از دوره‌های مهارتی مجتمع آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه قم خبر داد.

حجت‌الاسلام گلشن آبادی، مدیر مرکز دانش‌آموختگان، رشد و نوآوری حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: در راستای هم‌افزایی حوزه‌های علمیه قم و خراسان در عرصه مهارت‌افزایی طلاب و طبق جلسات هماهنگی آنلاین و حضوری که در مجتمع آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه قم و با حضور حجت‌الاسلام زنگویی، مدیر این مجتمع برگزار شد، تبادل دوره‌های مهارتی تولید شده در این دو حوزه بزرگ و نیز تولید مشترک دوره‌های جدید و مورد نیاز، مورد توافق و تاکید دو طرف قرار گرفت.

مدیر مرکز دانش‌آموختگان، رشد و نوآوری حوزه خراسان ادامه داد: هر دو حوزه علمیه خراسان و قم دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در عرصه مهارت‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، اجرایی و مدیریتی هستند که همکاری و هم‌افزایی‌ فی مابین در تولید محصولات مهارتی در این عرصه‌ها، کمک شایانی به رشد و تعالی طلاب کل کشور خواهد کرد.

وی با بیان این که سایت مهارت‌خانه طلاب که در حال حاضر حاوی بیش از ۴۰۰ دوره مهارتی در عرصه‌های گوناگون طلبگی است، از ابتدای تابستان در دسترس طلاب قرار می‌گیرد، عنوان کرد: طلاب می‌توانند ضمن دریافت آموزش‌های مهارتی مورد نیاز و شرکت در آزمون پایانی هر دوره، گواهینامه مشترک مرکز دانش‌آموختگان حوزه علمیه خراسان و مجتمع آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه قم را به صورت سیستمی از سایت مهارت‌خانه دریافت نمایند.

حجت الاسلام گلشن آبادی در پایان گفت: دوره‌های مهارتی تولید شده حوزه علمیه خراسان از جمله دوره‌های آموزش وب، ویندوز، وُرد، اکسل، اکسس، پاورپوینت، فتوشاپ و... نیز جهت استفاده طلاب کل کشور در سایت مهارت‌خانه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha