چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1092741
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
فرزندآوری و فرزندپروری

حوزه/ با هدف افزایش رشد جمعیت مرکز نیکوکاری نفس در خرّم آباد افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در افتتاح مرکز نفس در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه باید همه تدابیر لازم برای افزایش جمعیت اجرا شود، گفت: ضرورت افزایش جمعیت توسط فعالان دینی و فرهنگی برای آحاد جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص افزایش جمعیت بیان داشت: نهادهای فرهنگی نقش مهمی در راستای فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت دارند و باید در این راستا تمام تلاش خود را بکار گیرند.

امام‌ جمعه موقت خرم آباد تاکید کرد: نهادهای دینی و فرهنگی باید گفتمان ساز جریان جوانی جمعیت باشند.

بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم با بیان اینکه ترویج فرهنگ رشد جمعیت مستلزم همت جهادی و انجام فعالیت های مستمر تبلیغی است، اظهار کرد: در طرح نفس پزشکان متخصص حوزه زنان و زایمان، ماماها و افرادی که با درمان افراد سر و کار دارند تلاش می کنند تا با ایجاد گفتمان و مشاوره فرادی را که قصد سقط جنین دارند، منصرف نموده و با حمایت های همه جانبه از آنان در راستای افزایش جمعیت گام بردارند.

سرهنگ امیری، رئیس بسیج جامعه پزشکی لرستان هم شناسایی، فرهنگ سازی و حمایت های همه جانبه از زوجین جوان را از اهداف مرکز نیکوکاری نفس(افزایش رشد جمعیت) برشمرد و خواستار تلاش فعالان دینی، فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد گفتمان سازی رشد جمعیت در جامعه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha