دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان اینکه دشمن هزینه هنگفتی برای عدم تشکیل خانواده توسط جوانان ما می‌کند، اظهار داشت: تنها راه مقابله و غلبه بر دشمن و تضمین خوشبختی زوج‌ها التزام به سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره زوج‌های جوان نیروهای مسلح که در بارگاه مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به نعمت‌های در اختیار انسان اظهار داشت: یکی از این نعمت‌ها، نعمت تشکیل زندگی مشترک است و پیامبر اسلام(ص) در این رابطه می‌فرمایند که هیچ بنایی در اسلام تشکیل نشده که عزیزتر از تشکیل زندگی مشترک نزد خداوند باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نعمت تشکیل زندگی مشترک گفت: نعمت‌ها فراوان هستند و اگر ما مهارت حفظ نعمت‌ها را نداشته باشیم، خدای ناخواسته از آن نعمت فاصله می‌گیریم. نعمت تشکیل زندگی مشترک جزو گریزپاترین نعمت‌هاست و باید هوش و حواسمان را جمع کنیم تا این نعمت را همیشه همراه خود داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: به هم رسیدن دو جوان بسیار سخت است اما سخت‌تر از آن با هم ماندن است؛ بنابراین باید ده‌ها برابر تلاش کنید تا در کنار هم بمانید. تمام تلاش دشمن صرف این است که جوان‌ها به هم نرسند. این تلاش گام نخست است و متاسفانه بی‌تاثیر نبوده و بعضی‌ها تنهایی را می‌پسندند و از ازدواج سر باز می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن اظهار داشت: بعضی تیرهای جنگ ترکیبی دشمن به هدف خورده است؛ برخی از جوانان ما تغییر رفتار داده‌ و برای ازدواج که از منظر خدا و پیامبر(ص) محبوب است اقدامی نمی‌کنند و دشمن برای رساندن جوان‌های ما به این نقطه خیلی هزینه کرده است.

وی در پایان گفت: گام دوم دشمن برای بعد از ازدواج است تا زوج‌ها فاصله گرفته و در کنار هم نباشند. تنها راه مقابله و غلبه بر دشمن و تضمین خوشبختی زوج‌ها التزام به سبک زندگی اسلامی است. این التزام با خود اخلاق، امانت‌داری، قدرشناسی و هر آنچه برای خوشبختی لازم است به ارمغان می آورد، پس همواره تلاش کنید که سبک زندگی اسلامی را از طرق مختلف فرا بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha