دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / به مناسبت روز ازدواج و در رویداد اتُم الگوها و تجربه‌های موفق مشاورین و اساتید خانواده در حوزه ازدواج و فرزندآوری در کاشان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امروز به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)، مشاورین، مدرسین و موسسین مراکز مشاوره حوزه خانواده با حضور در دومین رویداد فرهنگی، اجتماعی "اتُم" از سری برنامه‌های فرهنگ‌سرای ‌معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان درسالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تشریح الگوها و تجربه‌های موفق در رابطه با ازدواج و فرزندآوری پرداختند.

در این برنامه که با حضور اساتید، مشاورین و فعالان حوزه ازدواج و فرزندآوری با مشارکت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سالن کنفرانس دکتر محمد قریب دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد، ۱۱ کارشناس، طی مدت زمان ۳ ساعت، ایده‌ها، پیشنهادات، نقاط ضعف و قوت موجود در اجرای کارگاه‌های اجتماعی و مشاوره حوزه ازدواج و تشکیل خانواده را مطرح کردند.

در این رویداد فرهنگی، اجتماعی که حجت الاسلام امیرحسین فرجی معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان نیز حضور داشت، عفت پدرام‌فر و علیرضا عرب‌بیگی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، به منظور مساعدت ارگان‌ها و ادارات ذی ربط برای انجام اقدامات راهبردی در حوزه ازدواج و دست یافتن به آن به انسجام و مدیریت راهبردی و کارشناسی شده در این حوزه تأکید کردند.

انتهای پیام. /

تشریح الگوها و تجربه‌های موفق مشاورین و اساتید خانواده در حوزه ازدواج و فرزندآوری

تشریح الگوها و تجربه‌های موفق مشاورین و اساتید خانواده در حوزه ازدواج و فرزندآوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha