چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش گفت: یکی از آثار تقوا در وجود انسان و عملکرد انسان که ظاهر می‌شود، عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آب‌پخش، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: یکی از آثار تقوا در وجود انسان و عملکرد انسان که ظاهر می‌شود، عدالت است.

امام جمعه شهر آبپخش افزود: در مقابل دشمن نیز باید با عدالت انجام رفتار شود، دشمنی با یک گروه نباید شما را به‌سمتی ببرد که از عدالت غافل شوید و شما را به سمت و سوی دیگر هدایت کند.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه نهی از ظلم، در جامعه باید صورت بگیرد، گفت: هر وقتی نام حضرت علی(ع) برده می‌شود، کنارش عدالت جلوه‌گری می‌کند و در دوران خلافت ایشان نیز آن گونه با عدالت رفتار کردند که نامشان با عدالت عجین شده است.

امام جمعه آبپخش اظهار کرد: رأس ایمان به رعایت عدالت است، بنا به فرموده امام صادق(ع)، شیرینی عدالت برای جامعه از شیرینی آب بهتر است.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: زیبای کار جایی است که بر نفس غلبه کنید و عدالت را رعایت کنید، چه در مقابل دوست و چه در مقابل دشمن باید عدالت رعایت شود، رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به رعایت عدالت مردم توصیه داشتند.

‌وی با اشاره به هفته صرفه جویی آب، خاطرنشان کرد: مصرف آب باید بهینه باشد و این نکته را باید توجه داشت که رسیدن آب به این منطقه با چه هزینه به دست مردم می‌رسد و لذا با مدیریت در منازل خود، به متولیان آب کمک خواهیم کرد که تابستان با کمترین چالش به اتمام برسد.

حجت الاسلام رضایی، با اشاره به بحث سنددار شدن زمین‌های آبپخش، گفت: در بحث سند دار شدن زمین‌های آبپخش، جلسات مختلفی برگزار شده، فعلا قدم اول برداشته شده و ۱۴۲ پلاک به بنیاد مسکن واگذار شده است و لذا خواهش داریم مردم همکاری کنند تا پرونده تکمیل و سند صادر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha