یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج) شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا و جانفشانی های رزمندگان است، گفت: برای معرفی سیره شهدا به نسل جوان تلاش کنیم .

وی با اشاره به اینکه مکتب شهدا مکتب اهل بیت(ع) است، بیان کرد: حضور در مجالس گرامیداشت و یادواره های شهدا موجب سلامت معنوی جامعه خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از کیان اسلام و اهداف انقلاب نیازمند تداوم سیره شهدا در جامعه است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

زیویار با بیان اینکه فرزندان غیور و ولایی استان لرستان در دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل خوش درخشیدند، خاطر نشان کرد: شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس لقب هویزه ثانی گرفت و این نشان می دهد فرزندان شجاع لرستان در مقابل دشمنان خالصانه ایستادگی گردند.

وی در پایان از برگزاری کنگره شهدا در پاییز امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه این کنگره در استان در حال انجام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha