شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدحقی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: بی شک مجاهدت و خدمت رسانی به مردم از سوی طلاب و روحانیون بسیجی، عمل به رسالت طلبگی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدروح‌الله سیدحقی در دیدار با امام جمعه کهک با اشاره به لزوم بسترسازی هر چه بهتر در راستای فعالیت و خدمت رسانی طلاب و روحانیون در بخش های مختلف استان قم ابراز داشت: طلاب و روحانیون بسیجی حقیقتاً در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی و ... در سال های اخیر خوش درخشیده اند و امروز باید به ویژه در امور و شئونی که با رسالت طلبگی و انقلابی ما همخوانی بیشتری دارد، تلاش و مجاهدت افزون تری در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی همچنین بر لزوم سازماندهی و تقویت امر شبکه سازی برای فعالیت طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی شهرها، بخش ها و مناطق مختلف استان قم تأکید کرد و افزود: سازمان بسیج طلاب و روحانیون در همین راستا و به منظور تحقق هدف هم افزایی، آمادگی همکاری با مسئولان و مدیران مناطق و شهرهای مختلف استان را دارد.

حجت الاسلام محسن صبوری، امام جمعه شهر کهک نیز با اشاره به نقش کلیدی سپاه و بسیج در حرکت کلی کشور به سمت اهداف والای خود گفت: ما آماده همه گونه همکاری با نهادهای انقلابی به خصوص سپاه و بسیج در راستای تقویت و توسعه فعالیت طلاب بسیجی و انقلابی در شهرستان کهک و مناطق تابعه آن هستیم و به شدت معتقدیم بدون ترویج روحیه بسیجی و انقلابی نمی توان بر مشکلات غلبه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha