دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: در جمهوری اسلامی مسئولین هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و این میسر نمی شود مگر با تلاش مجاهدان و بی وقفه مسئولین همچنین اجتناب از زخارف دنیوی و پرهیز از اشرافی گری.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور اظهار داشت: یاد امام و شهدا به این است که همه ما و همه مسئولین، صادقانه و بی منت به مردم خدمتگزاری کنیم. ما نوکر و رعیت مردم هستیم و مردم ارباب و ولی نعمت ما.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی مسئولین هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و این میسر نمی شود مگر با تلاش مجاهدان و بی وقفه مسئولین همچنین اجتناب از زخارف دنیوی و پرهیز از اشرافی گری.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: نفوذ معنوی به این است که همه ما از عمق جان به معارف الهی و قرآنی باور و اعتقاد داشته باشیم و هم با تمام وجود به آن عمل کنیم و در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خودمان پیاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: زمان مسئولیت ها بسیار کوتاه و زودگذر است و همه ما از این فرصت محدود باید برای خود سازی و خدمتگزاری صادقانه به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha