پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه های نماز عید قربان در مسجد جامع بندرعباس ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک عید بندگی، اظهارداشت: روز عید قربان یک اجازه عام به بندگان از سوی خدا متعال که ثمرات آن بخشش خاص، آمرزش گناهان، رسیدن به حاجات و دوری از فتنه است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج، افزود : در این پیام تأکید بر معنویت شده است، زیرا معنویت گمشده بشر امروز است و فاصله گرفتن از معنویت سبب ولنگاری، اباحه گری و سرگشتگی شده است.

خطیب نماز عید قربان بندرعباس بیان کرد: بازگشت به معنویت، ارتقای اخلاق زیر سایه معنویت، مقابله با تفکرات الحادی مانند اخلاق منهای دین ابزار رسیدن به حکومت صالحان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است و برای امت سازی و تمدن سازی جهت آماده کردن حکومت جهانی مهدوی موثر و تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: در سایه وحدت است که دشمنان توانایی رخنه در صفوف مسلمانان را نخواهند داشت. دشمنان به دنبال این هستند که جهان اسلام را از یکدیگر بترسانند و در همین راستا کشورهای حوزه خلیج فارس را از ایران می ترسانند و با این ترفند در سایه جنگ، ابزارها و تجهیزات خود را بفروشند و باج گیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تذکر داد: با توجه به محدودیت منابع آبی در هرمزگان، مردم در مصرف و صرفه جویی آب نهایت صرفه جویی را انجام دهند تا نگرانی در این خصوص نداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha