سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه شهر کاکی گفت: مردم بخش کاکی به عدالت محوری مسئولان انقلابی دولت در شهرستان جهت توزیع و توسعه امکانات بر مبنای محرومیت‌ها و اولویت‌های شهرستان امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه شهر کاکی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته، به مشخصه عدالت به عنوان یکی از اهداف و آرمان‌های اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشخصه بارز دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم بخش کاکی به عدالت محوری مسئولان انقلابی دولت در شهرستان جهت توزیع و توسعه امکانات بر مبنای محرومیت‌ها و اولویت‌های شهرستان امیدوار باشند.

وی ضمن اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بر لزوم توجه به مسئله دشمن شناسی در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمن شناسی در مکتب اسلام یک اصل است و امروز ما در جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم و با جهاد تبیین می‌بایست تلاش کنیم تا چهره واقعی آمریکای خبیث به مردم معرفی شود و عده‌ای فریب خورده داخلی نتوانند با غرب‌گدایی و تحلیل اشتباه با وارونه جلوه دادن واقعیات آمریکا و آدرس اشتباه دشمنی آمریکا، اقدامات و اهداف شوم استکبار را پنهان کنند.

امام جمعه کاکی، خواستار برگزاری برنامه‌های ویژه در دهه ولایت و امامت شد و اظهار کرد: ستاد گرامیداشت دهه ولایت و امامت، با برنامه‌ریزی بر مبنای مردم محوری و محله محوری در اجرای برنامه‌ها تلاش نماید.

حجت الاسلام حسین پور، ادامه داد: در آموزه‌های ادیان الهی بعد از توحید مهمترین مسئله، مدیریت و راهبری جامعه است که در ادبیات خداوند متعال تعبیر به ولایت شده است.

وی بیان کرد: بحران روزگار امروز ما، بحران مدیریت است، جهان ما اسیر دست طاغوت‌هایی است که ملت‌ها را به پرتگاه بی هویتی کشانده‌اند و غدیر تک نسخه مدیریت دنیای انسان‌هاست.

حجت الاسلام حسین پور، تصریح کرد: غدیر بزرگترین عید بشریت، یک اعتقاد، سبک زندگی و فرهنگ است که ابتدای آن بعثت و تثبیت آن عاشورا و نتیجه شیرین آن ظهور می‌باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های امیدآفرین فرماندار شهرستان دشتی و نیز تقدیر از انتصاب معاونت‌های فرمانداری این شهرستان، ابراز کرد: ضمن تبریک به معاونین عمرانی و سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان که از جوانان خوشفکر و متعهد می‌باشند، جهت حرکت و تلاش در مسیر دولت خدمتگزار مردمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

امام جمعه کاکی در ادامه از پیگیری‌های بخشدار در زمینه توجه به روستاهای بخش به ویژه روستاهای دهستان کاکی و دقت در توجه به آمایش سرزمین و توسعه متوازن بخش قدردانی کرد و یادآور شد: بخشدار در مدت کوتاه مسئولیت، خدمات ارزشمندی جهت محرومیت زدایی بخش انجام داده و در ادامه فعالیت‌ها و برنامه کاری خود نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha