سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / دیدار اساتید بسیجی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه هر مدیری به فراخور تشخیص خود شروع به اجرای کار می‌کند و مدیریت واحدی نداریم، گفت: از مشکلات اصلی که با آن روبرو هستیم، این است که الگوی جامع پیشرفت عدالت محور را طراحی نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در دیدار با جمعی از اساتید بسیجی استان، با بیان اینکه در ادبیات امام باقر(ع) و امام صادق(ع) بسیار بر علم آموزی تأکید شده است، اظهار داشت: لازم است تا این جلسات بیشتر برگزار شود و بهتر است تا یک موضوع خاص در آن بررسی و مسئول مربوطه نیز دعوت شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن، قوام جامعه را اقتصاد و عدالت معرفی کرده است، گفت: اقتصاد مسئله مهمی است که اسلام بسیار نسبت به آن توجه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه توسعه‌ها و پیشرفت‌ها باید عدالت محور باشد، خاطرنشان کرد: در طول چهل سال گذشته به پیشرفت‌های بسیاری دست یافتیم، اما باید بررسی کنیم که آیا الگو پیشرفت عدالت محور بوده یا خیر.

وی با بیان اینکه هر مدیری به فراخور تشخیص خود شروع به اجرای کار می‌کند و مدیریت واحدی نداریم، یادآور شد: از مشکلات اصلی که با آن روبرو هستیم، این است که الگوی جامع پیشرفت عدالت محور را طراحی نکرده‌ایم.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه متاسفانه الگوی مناسب پیشرفت عدالت محور در پروژه‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: برگزاری این جلسات باید به طراحی الگوی جامع و منسجم منجر شود.

وی افزود: امروز در عرصه جهاد تبیین با دو مشکل روبرو هستیم، یکی روایت‌هایی است که از انقلاب می‌شود و بخشی هم از مشکلات مرتبط با خود واقعیت‌هاست.

وی با بیان اینکه در میدان روایتگری باید دستاوردها و نکات مثبت را بیان کنیم، گفت: در کنار نکات مثبت برخی مشکلات نیز وجود دارد که باید با بیان آن برای رفع و بهبود آن تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با طرح این سوال که اگر ‌بخواهیم به عدالت برسیم باید از چه ابزارهایی استفاده کنیم، اظهار کرد: ابزار تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی است و این نکته‌ای است که باید به درستی تبیین شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha