شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی در سوئد، پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ

(سوره حجر، آیه ۹)

قرآن کریم بزرگ معجزه پیامبر اعظم و سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است، کتابی که حقانیت ادیان و پیامبران پیشین را تصدیق کرده و با نزول آن راه صعود بشریت به کمال انسانی‌اش به‌عنوان چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن گردید.

رفتار اسلام ستیزانه و افراطی در آتش زدن آشکار این کتاب آسمانی، چهره زشت صهیونیسم جهانی و در پشت چهره او پلیس سوئد را آشکار کرد، دفاع پلیس این کشور منحوس از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را بدرد آورده و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب، در جهان غرب بر جای گذاشت.

در حالی که موج بازگشت به‌معنویت در جهان رو به افزایش است، هواداران جاهلیت مدرن نشان داده‌اند که جز حرکت در مسیر انحطاط اخلاقی و دشمنی با ارزش‌های الهی، پیامی برای بشریت ندارند.

قطعاً دامن زدن به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی به نام آزادی بیان، ناشی از ترسِ نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است که آشکارا با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد.

آری، در مکتب مقدس اسلام ناب محمدی(ص)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آن‌ها نهی شده‌اند، یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده و از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

از وزارت امور خارجه، سازمان کنفرانس اسلامی و تمام نهادهای بین المللی می‌خواهیم که با اینگونه اقدامات به طور قاطع برخورد نماید و از تکرار آن جلوگیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

در خاتمه از آحاد مردم شریف استان لرستان، ائمه محترم جمعه و جماعات و مومنین و نمازگزاران در مساجد، روحانیون و طلاب مدارس علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اقشار مختلف، درخواست می‌نمایم با شیوه‌های تأثیر گذار، ابراز نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی، با برپایی مجالس تکریم قرآن کریم و سر دادن شعار بر علیه بانیان هتک حرمت قرآن، شدیدا محکوم نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha