چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آمریکا با وجود تاریخ و پیشینه بسیار کوتاه و ناچیزی که دارد، در بحث جنایت علیه بشریت پرونده‌ای به بلندای تاریخ جهان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی عصر امروز در نشستی با جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی سنندج، اظهار داشت: هیچ کسی نمی توند از آمریکا و جنایاتی که علیه بشریت انجام داده حمایت کند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آمریکا با وجود تاریخ و پیشینه بسیار کوتاه و ناچیزی که دارد، در بحث جنایت علیه بشریت پرونده‌ای به بلندای تاریخ جهان دارد.

استاد حوزه افزود: آمریکایی‌ها در اولین سالی که وارد قاره آمریکا شدند بیش از ۲۷ میلیون سرخ‌پوست را به قتل رساندند که این را باید اولین جنایت آمریکایی‌ها در تاریخ سیاسی آنها دانست.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به اینکه در هر کودتا و جنگی رد پای آمریکایی‌ها به خوبی هویداست، عنوان کرد: در جنگ های جهانی اول و دوم، حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی، جنگ ویتنام و در بسیاری از کودتاهای جهان شاهد حضور آمریکا و سازمان‌های جاسوسی این کشور هستیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در حق ملت ایران ظلم‌های بسیاری روا داشته‌اند، خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های آمریکا به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه ملت ایران آغاز شد و امروز هم شاهد استمرار و تداوم این دشمنی‌ها در قالب جنگ اقتصادی، سیاسی و... هستیم.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: نمونه بارز جنایت آمریکایی‌ها علیه ملت ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی بود که همه به یاد داریم فرمانده این ناو به جای اینکه مورد توبیخ و تنبیه قرار بگیرد از سوی سردمداران آمریکا مدال شجاعت گرفت که نشان می‌دهد جنایت و پایمال کردن حقوق بشر در آمریکا امری نهادینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha