شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گفت‌وگوی مسئولان کنگره علامه بهابادی با مسئول نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه عراق

حوزه/ اعضای دبیرخانه علمی کنگره بین المللی علامه بهابادی با حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده مسئول نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در عراق گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در جلسه اعضای دبیرخانه علمی کنگره بین المللی علامه بهابادی با حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده مسئول نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه عراق، مفاد تفاهم‌نامه مربوط به برگزاری نشست مشترک علمی مورد بررسی و با کلیات آن موافقت گردید.

در این جلسه مسئول نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در عراق به اعضای دبیرخانه علمی کنگره پیشنهاد داد که یک نشست علمی مشترک در بغداد برگزار گردد.

در این پیشنهاد آمده است که کلیه امور علمی و تهیه محتوا از سوی جامعة المصطفی تهیه و تدوین شده و دبیرخانه کنگره از شخصیت های علمی و برجسته دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است که معمولا در پیش نشست‌ها که با حضور ۳ نفر برگزار می‌گردد ترجیح بر آن است که مقاله‌ای ارائه نشود و بیشتر بحث پیرامون معرفی و تبیین شخصیت و سیره علمی و عملی علامه باشد.

در پایان مقرر گردید نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه عراق یک بسته پیشنهادی تنظیم و آن را به دبیرخانه کنگره ارسال نماید تا جزئیات مربوط به نشست از جوانب مختلف بررسی و در اسرع وقت اجرایی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha