دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وبگاه حوزه خراسان

حوزه/ مدیر رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان هدف از طراحی وبگاه جدید رسانه ای این حوزه را داشتن منبعی متمرکز برای پوشش اخبار و فعالیت‌های تمام دستگاه‌ها و نهادهای حوزوی سه استان خراسان دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، در مراسم اختتامیه امتحانات دروس خارج این حوزه، وبگاه جدید رسانه ای حوزه علمیه خراسان به دست مدیران اجرایی سابق این حوزه و حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط، رونمایی شد.

حجت‌الاسلام احسان کفشدار، مدیر رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان در این مراسم به توضیح کوتاهی از ویژگی‌های وبگاه جدید پرداخت و گفت: هدف و امید ما این است که وبگاه جدید مرکزی باشد برای پوشش اخبار و فعالیت های تمام دستگاه‌ها و نهادهای حوزوی سه استان خراسان.

وی یکی از بخش های مهم این وبگاه را بخش یادداشت‌ها دانست و ادامه داد: در این وبگاه دسته‌بندی موضوعی متنوعی صورت گرفته و برای همه نهادها جایگاهی خبری به‌صورت ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیر رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از بخش خبرهای فوری و کوتاه که به اخبار کوتاه و مختصر اختصاص دارد نیز نام برد و گفت: بخش دیگری که در این وبگاه در نظر گرفته شده، پرونده ویژه است و اتفاقات مهمی که نیاز به بررسی آن احساس می شود، به‌صورت ویژه در این بخش بررسی و تحلیل خواهد شد.

وی افزود: بخش گزارش تصویری، عکس و چند رسانه ای این وبگاه ارتقای زیادی یافته و محدودیت کمتری دارد و در بخش طلبه‌خبرنگار نیز تمام طلاب و اساتید حوزه می‌توانند مستقیما اخبار خود را ارسال کنند که با تأیید دبیر خبر منتشر خواهد شد.

آدرس وبگاه جدید: news.hozehkh.com

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha