دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جشن غدیر در آبدان

حوزه/ حجت الاسلام دیده‌بان گفت: جهاد تبیین دغدغه رهبر انقلاب است و همگی باید با بیان دستاوردهای نظام در این امر مشارکت کرده و در مقابل دشمنان نائب امام زمان(عج) استوار ایستاده و مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سعید دیده‌بان امام جمعه موقت آبدان امروز در مراسمی به مناسبت ایام غدیر با اشاره به اهمیت دفاع از کشور و ولایت، اظهار داشت: در زمانه ما نیز مانند گذشته چهره هایی همچون شهید علی‌وردی وجود دارند که در راه دفاع از امام زمان(عج) و نایب وی حاضر به فدای جان خود هستند؛ آنان هرگز نمی‌توانند ببینند که حتی سخنی ناحق به نائب امام زمان(عج) زده شود.

وی ادامه داد: حال باید از خود پرسید، آیا آماده ایم که در راه خدا، عبودیت و ولایت جان دهیم؛آیا آمادگی داریم مانند شهدا فداکار باشیم و خداوند را راس امورات زندگی خویش قرار دهیم؛ همانا که در روز قیامت امام زمان(ع) ما را می‌بیند و اقدامات ما را فراموش نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام دیده بان جهاد تبیین را امری مهم دانست و بیان کرد: جهاد تبیین دغدغه رهبر انقلاب است و همگی باید با بیان دستاوردهای نظام در این امر مشارکت کرده و در مقابل دشمنان نائب امام زمان(عج) استوار ایستاده و مقابله کنیم و با جهاد در جمهوری اسلامی قدردان نعمت ولایت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha