یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
333

حوزه/ در آستانه فرار رسیدن روز عفاف و حجاب مؤسسه فرهنگی هنری خیبر برنامه‌هایی را برای اجرا در سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، مؤسسه فرهنگی هنری خیبر با بیش از بیست سال تجربه در حوزه عفاف و حجاب به شکل تخصصی به دنبال گسترش جامعه عفیفانه است. این موسسه که در طول سال برنامه‌های تخصصی را برای اقشار مختلف جامعه طراحی و اجرا می‌کند، برای هفته عفاف و حجاب برنامه‌هایی را برای فعالان این عرصه ارائه نموده تا علاقه‌مندان با مراجعه به سایت این موسسه به نشانی: www.reihane.ir می‌توانند از پشتیبانی محتوایی و فرهنگی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوند.

در همین راستا این مؤسسه در این ایام چند برنامه پیشنهادی که در حال حاضر در حال اجرا در برخی از استان‌های کشور است را برای فعالان فرهنگی عرصه عفاف و حجاب اعلام کرده است:

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

از جمله برنامه‌های پیشنهادی موسسه خیبر در هفته عفاف و حجاب در سطح محله/مسجد/هیئت/کانون/شهر/استان برگزاری مسابقه کتابخوانی حریم ریحانه (بررسی موضوع پوشش و عفاف از ۱۶ منظر متنوع) با مشارکت ادارات شهر/استان و اهدای جوایز به منتخبین است. همچنین فعالان عرصه حجاب می‌توانند برای دهه هشتادی‌ها بخش ویژه‌ای درنظر بگیرند و سوالات مسابقه نیز آماده است و کتاب مسابقه از تخفیف ویژه‌ای برخوردار است.

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

جشنواره تولیدات رسانه‌ای فیلم یا صوت از بیان هر فرد یا تولید کلیپ، موشن گرافی ۳۰ الی ۱۸۰ ثانیه با محوریت سؤالات زیر از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.

سوال‌های طراحی شده:

۱. با استفاده از کتاب"حریم ریحانه"، اهمیت و ضرورت مسأله حجاب را با شیوه ای نو و خلاقانه، برای یک نوجوان توضیح دهید.

۲. با استفاده از اسناد و خاطرات منتخب، ماجرای قیام خونین گوهرشاد را برای نسل امروز روایت کنید.

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

تبلیغات محیطی در بیلبوردهای شهری | فایل لایه باز حداقل 15 پوستر در سایت موسسه خیبر به نام ریحانه قابل دسترس است.

برگزاری نمایشگاه کتاب یا تأمین هدایای هفته حجاب انواع کتاب، پیکسل، کارت پستال، نماهنگ، کلیپ، بروشور و ... در این سایت معرفی شده است.

از جمله برنامه‌های تخصصی در هفته عفاف و حجاب به شرح ذیل است:

دیوار آزاد با ۳ چالش مشخص شده و مطابق دستورالعمل ارسالی و توسط کارشناسان مناسب است در این ایام اجرا شود.

یک مراسم باشکوه و با همکاری همه نهادهای فرهنگی شهر با عنوان "سوگواره شهدای مظلوم قیام خونین گوهرشاد" در روز ۲۱ تیرماه برگزار شود. چند پیشنهاد ویژه هم برای اجرای بهتر مراسم در سایت پیشنهاد شده است.

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

فرصت هفته حجاب فرصتی برای جهاد تبیین است و فعالان این عرصه می‌توانند با برگزاری نمایشگاه "جواهرانه" بسترسازی خوبی برای گفتگو با مردم و تبیین عفاف و حجاب داشته باشند و ضروری است که پیش از این از آموزش‌های لازم در این حوزه برخوردار شده باشند.

برای اکران در بیلبوردهای شهری با موضوع گوهرشاد و ترویج حجاب، این موسسه ۴ دسته پوستر و در مجموع، فایل باکیفیت ۳۵ پوستر بصورت رایگان ارائه کرده است، تا فعالان عرصه حجاب از این فرصت برای ترویج حجاب استفاده کنند.

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

برگزاری نمایشگاه کتاب با عرضه بهترین کتاب‌های ناشران مختلف با موضوع حجاب برای اقشار مختلف؛ کودک، نوجوان، رُمان و داستان از دیگر برنامه‌های پیشنهادی مؤسسه فرهنگی هنری خیبر است.

برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام شد

مطالبه گری برای گسترش جامعه عفیف، از دیگر برنامه‌های پیشنهادی هفته عفاف و حجاب است. این موسسه برای این امر مهم به شکل دقیق و هم‌آهنگ به فعالان این عرصه آموزش می‌دهد.

ارائه کارت پستال ویژه ۲۱ تیر، انواع پیکسلها با موضوع حجاب برای کودکان و نوجوانان، پوسترهای زیبایی با موضوع چادر و حجاب، بروشور ارزان قیمت ولی پرمحتوا و کتابچه ای متفاوت با موضوع حجاب از محصولاتی است که می‌توان برای هدایا یا نمایشگاه‌های هفته حجاب استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha