جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دوره آموزشی «الگوی سوم زن»

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان دوره آموزشی «الگوی سوم زن» با حضور ۵۰ نفر از مبلغان گلستانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم لیلا کابوسی از برگزار ی دوره آموزشی «الگوی سوم زن» در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این دوره ویژه اعضای انجمن‌های زن و خانواده، اساتید و مبلغان حوزه زنان و خانواده است که با حضور قریب به ۵۰ نفر از مبلغان مدارس علمیه خواهران استان گلستان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان اضافه کرد: این دوره با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص ارائه الگوی سوم زن (نه شرقی نه غربی) با هدف بازآموزی و ارتقاء دانش و مهارت مبلغان در مسائل زنان به ویژه الگوی سوم با حضور حجت الاسلام و المسلمین هدایت نیا برگزار شده است.

کابوسی با بیان این‌که فرهنگ‌سازی و پاسخگویی به شبهات مطروحه در حوزه زنان ضرورت برپایی اینگونه دوره‌ها را فراهم می‌کند، توضیح داد: شرکت کنندگان بعد از گذراندن دوره، در ایام تبلیغی ماه محرم به صورت تخصصی در این خصوص به فعالیت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: الگوهای کنشگری زن، مبانی الگوی سوم کنشگری زن، مؤلفه‌های الگوی سوم کنشگری زن، بایسته‌های الگوی سوم کنشگری، شاخص‌های الگوی سوم کنشگری از جمله سرفصل‌های دوره است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان در پایان گفت: در برگزاری این دوره، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز مشارکت دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha