دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فراخوان رویداد ملی زنگ بهشت تمدید شد

حوزه/با توجه به تقاضای طلاب و نخبگان حوزوی و دانشگاهی فعال در آموزش و پرورش رویداد ملی زنگ بهشت تا ۱۵مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رویداد ملی زنگ بهشت تنها مختص طلاب طرح امین نیست و از تمام طلاب استخدام آموزش و پرورش، سرباز طلبه‌ها و طلابی که به صورت غیرمستقیم در مدارس غیردولتی و مساجد فعال هستند می‌توانند ایده‌های خود در زمینه های متعدد اعم از فرهنگی، آموزشی و فناورانه که در مدارس انجام می‌دهند را در سایت زنگ بهشت بارگذاری کنند.

هدف از این رویداد؛ استفاده از دیدگاه‌های متنوع در زیست بوم‌های مختلف است، از این رو طلاب جوانی که در امر آموزش فعال هستند، می‌توانند آثار خود را به این رویداد ارسال کنند. دانش بنیان بودن طرح‌ها و ایده‌ها در این رویداد بسیار مهم است، به گونه ای که ارزیابی و تقدیر از طرح‌های برتر، ایجاد شرایط مستندسازی از طرح‌ها، ارائه تسهیلات برای طرح‌های نوآورانه و مشاوره دادن به طرح‌های مناسب از برنامه‌های این رویداد ملی خواهد بود.

شاخص‌های داوری در این رویداد نیز نوآوری، ابتکار عمل و جذابیت، تکثرپذیری و قابلیت تکرار فعالیت‌ها در سایر مدارس کشور، تنوع و توجه دانش‌آموزان و کم هزینه بودن فعالیت‌ها در مدارس است.

شایان ذکر است؛ این رویداد از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می‌توانند به سایت زنگ بهشت به نشانی https://zangebehesht.ir مراجعه و آثار خود را ثبت کنند، تا ضمن داوری این رویداد در مرداد ماه، آئین اختتامیه این رویداد و نمایشگاهی از آثار برتر نیز در شهریور ماه برپا شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha