شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

هم اندیشی عفاف و حجاب با حضور مسئولین دستگاه قضایی و حوزه علمیه استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغرعرفانی امروز در جلسه عفاف و حجاب که با حضور رئیس کل دادگستری استان و دادستان قزوین در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد گفت: ماه محرم فرصت مغتنم برای انجام کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر دارای مراتب و سلسله وظایفی است که باید از جهت موضوع، محیط و شرایط آمر و ناهی مورد بررسی قرار بگیرد، اشتباه در هر یک از این محورها نتیجه معکوس و زیانباری به بار خواهد آورد.

به گفته مدیر حوزه علمیه استان قزوین، دستگاه‌ها با هم افزایی و تعاملات صحیح می‌توانند تأثیرگذاری لازم را داشته باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با تأکید بر ضرورت تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار در حوزه عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنی ها با رویکرد ایجابی، عنوان کرد: محرم بستر ترویج فرهنگ حسینی است.

برنامه های فرهنگی تاثیرگزار در خصوص حجاب و عفاف باید تدوین شده و به گونه‌ای اتفاق نظر صورت بگیرد که برنامه ها در طول همدیگر قرار گرفته و فضای غلبه ایجابی بر نوع هنجارشکنی‌هایی که اتفاق می افتد فراهم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی در پایان از تلاشهای مسئولان دستگاه قضایی استان به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان تقدیر کرد.

ماه محرم فرصت انجام کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است

ماه محرم فرصت انجام کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha