یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مشارکت خیّرین در امور بهزیستی به ویژه در نگهداری معلولان مد نظر قرار گیرد چرا که در تسریع فعالیتهای این بخش اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: مشارکت خیرین در امور بهزیستی به ویژه در نگهداری معلولان مد نظر قرار گیرد چرا که در تسریع فعالیتهای این بخش اثرگذار است.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات جامعه هدف بهزیستی، گفت: خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف این سازمان باید در دستور کار قرار گیرد و برنامه ریزی لازم در این زمینه به نحو مطلوب انجام شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: توصیه بر این است که کارمندان بهزیستی با روی گشاده با مددجو و مراجعه کننده رفتار کنند و به نوعی احساس همدردی با آنها داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران بهزیستی با حوصله‌ به مشکلات مددجویان گوش فرا دهند، ادامه داد: مسائل اقتصادی مشکلات عدیده ای را موجب شده است و باید در حد توان نسبت به رفع معضلات مددجویان تحت پوشش اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بهزیستی گروه‌های هدف متعددی را تحت پوشش‌ دارد، اظهار کرد: برنامه دیدار با محرومین به صورت سرزده در برنامه کاری مسوولان این دستگاه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت خیرین زنجانی در امور خداپسندانه به رغم مشکلات اقتصادی نمود عینی دارد، خاطرنشان کرد: زنجان دیار کریمان است چرا که حضور و مشارکت خیرین در امور مختلف خداپسندانه همواره زبانزد بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن گلریزان در مدت ۱۲ ساله نتایج خیره کننده داشت، به طوری که کمک‌های مردمی در سال جاری به ۱۱ میلیارد تومان رسید که مشارکت بالایی را نشان می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha