شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی خراسانی

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: علیرغم تبلیغات دشمنان امسال مراسم آسمانی و قرآنی غدیر و عید امامت و ولایت با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار شد که نشان می دهد تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی امروز در دومین اجلاسیه سراسری روحانیون حوزه های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مشهد مقدس با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت های الهی باشیم، گفت: یکی از نعمت های بزرگ الهی در این روزگار که باید شاکر آن باشیم نعمت برخورداری از ملتی با نجابت است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته در پی شیطنت و بدخواهی دشمنان موجی از تبلیغات علیه ارزش های اسلامی و به ویژه علیه ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) به راه افتاده است و تصور می کردند می توانند مردم را از دین و اسلام دور کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: علیرغم تبلیغات دشمنان، امسال مراسم آسمانی و قرآنی غدیر و عید امامت و ولایت با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار شد که نشان می دهد تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به سهم خودم از ملت با نجابت ایران که در این شرایط پای کار آمدند و دشمنان را ناکام گذاشتند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم که مثلث مقدس مباهله، غدیر و عاشورا را باید با هم ببینیم، گفت: مباهله از وقایع مهم تاریخ اسلام است و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و طلاب و روحانیون آن را برای مردم تبیین کنند و اگر مردم در مورد این واقعه مهم اطلاعات کمتری دارند از کم کاری ما مبلغان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تبلیغ نوعی جهاد است و طلاب و روحانیون نباید فقط منتظر دفع شبهات باشند، گفت: در تبلیغ گاهی باید دفاع کنیم و شهبات را دفع کنیم و گاهی نیز باید تبلیغ تهاجمی داشته باشیم؛ در تبلیغ تهاجمی باید زیربنای فکری و شیطانی دشمن را هدف قرار دهیم و آنها را در خاستگاه دفع کنیم.

وی در پایان گفت: فارغ از هر تعصبی باید عرض کنم که داشتن رهبری با این ویژگی ها از نعمت های بزرگ الهی در این عصر است که باید از این نعمت نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha