دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار امام جمعه دیر با اعضای دفتر نمایندگی شورای نگهبان در دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: فلسفه وجودی شورای نگهبان، تحقق حاکمیت اسلام در همه ابعاد و پاسداری از ارزش ها و معیارهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای دفتر نمایندگی نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان دیّر، اظهار داشت: متاسفانه به خاطر تبلیغات سو علیه شورای نگهبان از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته ایم جایگاه و اهمیت این نهاد را در نظام اسلامی به درستی به جامعه منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه هدف مردم از انقلاب، حاکمیت اسلام و ارزش های اسلامی در کشور بود، افزود: فلسفه وجودی شورای نگهبان، تحقق حاکمیت اسلام در همه ابعاد و پاسداری از ارزش ها و معیارهای اسلامی است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه علاوه بر توان نظامی، حضور مردم در انتخابات هم یکی از مولفه های مهم اقتدارآفرین برای کشور است، بیان داشت: یکی از راه های برگزاری پرشور انتخابات، رقابتی بودن آن است البته این به معنای آن نیست که شورای نگهبان چهارچوب ها و ارزش ها را نادیده بگیرد.

وی با بیان اینکه در تأیید و رد صلاحیت افراد باید به گونه ای عمل کنیم که پاسخگوی عمل خود در پیشگاه خداوند باشیم، تأکید کرد: قضاوت ها عادلانه و در چارچوب قانون و موازین اسلامی باشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شرایط خاص انتخابات در سال جاری، گفت: دشمن به دنبال بهره برداری مجدد از حوادث و اغتشاشات سال گذشته است تا ذهن مردم را از انتخابات، متوجه جای دیگری کند.

وی با تأکید بر ایجاد فضایی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: امیدواریم امسال هم شاهد برگزاری انتخاباتی آبرومندانه با حضور حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha