جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
1

حوزه/ نشست مشترک «مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر» و «مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل» حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست مشترک «مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر» و «مرکز ارتباطات و امور بین الملل» حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش:حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با اشاره به جلسه قبلی و عدم پیشرفت فعالیت‌ها، خواستار استمرار جلسات و بررسی مستمر جهت تدوین آئین‌نامه و ضوابط حمایت از طلاب عرصه بین‌الملل شد و برخی شاخص‌های حمایتی از طلاب را نیز شرح داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوهساری نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و بخش‌های زیرمجموعه، خواستار هویت‌بخشی به طلاب عرصه بین‌الملل شد و اظهار داشت: مرکز آمادگی دارد دوره‌های آموزش زبان را برای طلاب استعداد برتر برگزار کند.

«تعریف رویدادهای حل مسئله در عرصه بین‌الملل با فراخوانی مسائل خاص»، «تعریف نظام ارزیابی و امتیازدهی به طلاب عرصه بین‌الملل»، «برگزاری نشست مشترک مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل با حضور نخبگان و استعدادهای برتر در مهرماه یا آبان‌ماه سال تحصیلی جدید»، «شناسایی افراد واجد شرایط در عرصه بین‌الملل» و «تدوین قوانین تشکل‌های تبلیغی عرصه بین‌الملل» از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha