دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1099804
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، می بایست با اقدام موثر و قابل قبول، ضمن تضمین نسبت به عدم تکرار اینگونه وقایع، عرصه را بر هتاکان تنگ نموده و آنان را به سزای اعمال شان برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی، ضمن محکومیت هتک حرمت به مقدسات و قرآن کریم، آورده است: دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، می بایست با اقدام موثر و قابل قبول، ضمن تضمین نسبت به عدم تکرار اینگونه وقایع، عرصه را بر هتاکان تنگ نموده و آنان را به سزای اعمال شان برسانند. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

نمادهای دینی و ارزش های والای معنوی که دل های انسان را از نور و روشنایی پر می کند همواره مورد حسادت و عداوت شیطان صفت ها بوده و این راه تقابل از آدم تا خاتم ادامه دارد. روزگاری گوش های خود را می بستند و روزی، چشم های شان را؛ اما نور، مسیر خود را در قلب عالمیان پیدا می کند.

این تقابل همیشگی همواره در سایه قرآن و اهل بیت علیهم السلام با پیروزی جبهه حق همراه است و مستکبران بیش از پیش در گرداب ظلمت گرفتار می شوند؛ از این رو، آنان که همچون سلف ناخلف خود، گوش شنوا و چشم بینایی برای رهایی از تاریکی ندارند، به گمان بی خردانه خویش با قرآن به ستیز در آمده و هتک حرمت این کتاب آسمانی را -که معجزه پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم است- در اندیشه و اقدام ناصواب شان رقم می زنند.

حوزه علمیه خراسان ضمن محکومیت هتک حرمت به مقدسات به ویژه دو نور ثقلین، کتاب الهی قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، همواره تاکید دارد که کلید همه بدبختی ها، غفلت از برنامه ها و راهبری های این معجزه الهی است و از این رو دولت ها و ملت هایی که زمینه ساز اینگونه حوادث تلخ در دنیای معاصر هستند، هرچه زودتر می بایست با اقدام موثر و قابل قبول، ضمن تضمین نسبت به عدم تکرار اینگونه وقایع، عرصه را بر هتاکان تنگ نموده و آنان را به سزای اعمال شان برسانند.

علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha