دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
عزاداری

حوزه/ برنامه اجتماعات عزاداری در استان البرز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، برنامه اجتماعات عزاداری در این استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح ذیل می‌باشد:

در شهرستان کرج از ساعت ۸ صبح روز تاسوعا اجتماع بزرگ «یوم العباس» با حضور پرشور عزاداران حسینی، دسته‌های عزاداری مساجد و هیئات مذهبی از اقوام مختلف، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در کرج حدفاصل امامزاده حسن(ع) به سمت بلوار بلال برگزار می‌شود.

در شهرستان نظرآباد، اجتماع بزرگ عاشوراییان، روز تاسوعا از ساعت ۱۷ در شهرک سید جمال الدین و روز عاشورا از ساعت ۱۷ در محله رسالت نظرآباد برگزار خواهد شد.

در روز تاسوعا در شهرستان ساوجبلاغ مراسم سنتی علم گردانی از ساعت ۷:۳۰ صبح در روستای هیو، اجتماع تاسوعا هیئت‌های مذهبی از قبل نماز ظهر در شهر هشتگرد و تجمع دسته‌های عزاداری در امامزاده یحیی(ع) روستای دوزعنبر از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود و در روز عاشورای حسینی نیز تجمع دسته‌های عزاداری در مزار شهدای ولیان بخش چندار از ساعت ۹ صبح، اجتماع ظهر عاشورا نیز قبل از نماز ظهر در مصلی هشتگرد و امام زاده صالح و عبدالله(ع) کوهسار برگزار می‌شود.

در شهرستان اشتهارد، تجمع عاشورائیان در روز تاسوعا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و تجمع عاشورائیان در روز عاشورا همزمان با اقامه نماز جمعه در بلوار آیت الله طالقانی مقابل امامزاده و گلزار شهداء این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha