شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع بزرگ یوم‌العباس در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: لازمه همراهی امام حسین(ع) شناخت دشمنان اهل بیت(ع) است. دشمن امام حسین(ع) فقط عمر سعد نبود، هر کسی که اوصاف عمر سعد را دارد دشمن اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در تجمع بزرگ یوم العباس که در خیابان امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: زنده بودن به معنای تاثیرگذاری در عالم است و امام حسین علیه السلام تا ابد زنده است.

وی اضافه کرد: امام باقر علیه السلام فرمودند: إنّی لَأَعلَمُ أنَّ هذَا الحُبَّ الَّذی تُحِبّونّا لَیسَ بِشَیءٍ صَنَعتُمُوهُ، ولکِنَّ اللّه َ صَنَعَهُ من می دانم که این محبّت شما نسبت به ما چیزی نیست که خود شما آن را ساخته باشید، بلکه کار خداست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام لازمه همراهی با خویش را این‌گونه بیان می فرمایند "مَنْ کَانَ فِینَا بَاذِلًا مُهْجَتَهُ- مُوَطِّناً عَلَی لِقَاءِ اللَّهِ نَفْسَهُ- فَلْیَرْحَلْ مَعَنَا فَإِنِّی رَاحِلٌ مُصْبِحاً إِنْ شَاءَ اللَّه‌ / کسی که در راه ما می خواهد جانش را ببخشد و خود را آماده دیدار با خدا کند پس باید با من بیاید زیرا که من با خواست خدا فردا صبح روانه خواهم شد." ولذا باید آماده باشیم و تمام وجود خود را در راه امام حسین بذل کنیم.

وی تصریح کرد: لازمه همراهی امام حسین(ع) شناخت دشمنان اهل بیت(ع) است. دشمن امام حسین(ع) فقط عمر سعد نبود، هر کسی که اوصاف عمر سعد را دارد دشمن اهل بیت(ع) است؛ عمر سعد امروز ما کسی که چشم خود را به روی حقیقت می بندند. دشمن امام حسین علیه السلام کسی که دین را برای خود هزینه می کند.

حجت الاسلام امامی سومین دشمن دین را جریان‌ها دانست و عنوان کرد: امروز بزرگترین دشمن امام حسین نظام لیبرال سرمایه داری و نظام غربی است که با شعارهای ظاهری زیبا به دنبال حراج انسانیت است و اگر حسین زمان خودمان را بشناسیم، آن وقت یزید زمانمان را هم خواهیم شناخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha