دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / رزمایش یک روزه پدافند عامل و غیر عامل طلاب همدانی

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به درخواست های مکرر طلاب جهت تمدید مدت ثبت نام دوره تکمیلی (کارت سبز)، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان ساعت اداری امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ تمدید شده است.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به درخواست های مکرر طلاب جهت تمدید مدت ثبت نام دوره تکمیلی (کارت سبز)، اظهار داشت: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان ساعت اداری امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ تمدید شده است.

وی افزود: از آنجایی که با کمبود وقت جهت برگزاری دوره روبرو هستیم، مهلت ثبت نام مجددا تمدید نخواهد شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به تشریح شرایط شرکت در دوره پرداخت و گفت: متقاضیان لازم است همراه با معرفی نامه فرمانده پایگاه و مدارک شناسایی از جمله (کپی گواهی تبدیل عضویت عادی به فعال، پوشه سفید، گیره، دو قطعه عکس، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه، فرم تعهد نامه و فرم سلامت جسمانی ممهور به مهر پزشک عمومی) به نیروی انسانی بسیج طلاب استان مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب متقاضی جهت ثبت نام، اصل پرونده فعال آنها باید در بسیج طلاب باشد و لذا افرادی که در پایگاه‌های محلات دارای پرونده هستند، لازم است اقدام به انتقال پرونده به بسیج طلاب نمایند.

حجت الاسلام تیموری اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند در رابطه با نحوه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۸۱۰۳۲۰۳ و ۰۸۱۳۴۴۵۲۱۳۹ تماس برقرار کنند و یا به شناسه @aboo_aba۳۱۳ در پیام رسان ایتا پیام ارسال کنند.

وی یادآور شد: تاریخ برگزاری این دوره در روزهای ۱۰ مرداد الی ۲۶ مرداد و همچنین ۲۸ مرداد الی ۱۲ شهریور خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha