یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری همایش آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری

حوزه/ مدیرروابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از گلباران مرقدمطهر شیخ فضل الله نوری در سالروز شهادت ایشان از سوی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و ارادتمندان به این روحانی مجاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدمهدی نجفی، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: این همایش در ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب و عشاء در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با سخنرانی آیات حسینی بوشهری، محمدجواد فاضل لنکرانی و استاد علی‌اکبر رشاد و حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری برگزار خواهد شد، همچنین مزار شیخ فضل‌الله نوری در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، به این مناسبت گلباران و غبارروبی می‌شود.

وی در ادامه به تهیه سردیس شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری توسط شهرداری تهران اشاره کردو افزود: پیش از این به همت شهرداری تهران سردیس این شهید بزرگوار تهیه شده بود که با اقدامی ارزشمند خانه قدیمی شیخ فضل الله توسط شهرداری خریداری و قرار است مرمت گردد.

نجفی بیان داشت: این همایش با مشارکت مدیریت حوزه علمیه تهران، پژوهشکده تاریخ معاصر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و هیئت یاران عاشورایی شهرستان نور به مدت سه روز از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا ۱۲ مرداد ماه در تهران، قم و نور برپا می‌شود.

وی گفت: در حاشیه همایش هم نمایشگاه عکس و سند و نیز نمایشگاه کتاب خواهیم داشت. مقالات رسیده به همایش در کتابی منتشر خواهد شد. همچنین خبرنامه حاوی چکیده مقالات در دست انتشار است که روز همایش توزیع خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha