پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله علماء، در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: استکبار جهانی با محتوای رهایی بخش قرآن مشکل دارد و تاب دیدن موفقیت مسلمانان در سایه قرآن را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، امروز در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت دوازدهم مرداد سالروز تأسیس این شورا در سال ۱۳۵۹ گفت: حفظ شعائر اسلامی بالاترین برنامه «جهاد تبیین» می باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تربیت اسلامی برنامه اساسی دین اسلام است، ادامه داد: با توجه به موقعیت فعلی دنیا و فراز و نشیب های زیاد آن، رخدادها را با توجه به شرایط دین مبین اسلام در تراز جهانی مدیریت کنیم.

وی افزود: آن چیزی که برای ما بسیار مهم است حفظ شعائر اسلامی است و اساس دشمنی دشمنان و استکبار با ما همین اهمیت شعائر اسلامی می باشد.

این استاد حوزوی اظهار کرد: ما در دنیا بر اساس همین شعائر اسلامی دنبال صراط مستقیم هستیم و این صراط فقط در نص صریح قرآن، اسلام و معصومین (علیهم السلام) برای ما تعریف شده است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: اگر امروز می بینید برنامه استکبار جهانی قرآن سوزی است، این ها با قرآن و محتوای رهایی بخش آن مشکل دارند و نمی توانند موفقیت های چشمگیر، مسلمان را که از برکت قرآن به دست آمده تاب بیاورند.

وی درباره اهمیت توجه به اسلام و قرآن، تصریح کرد: اسلام برنامه موفقیت ما را به صراحت بیان فرموده است و این از برکت قرآن و معصومین (علیهم‌السلام) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: امروز با پشتوانه اسلام و قرآن، امامین انقلاب با قدرت بر استکبار جهانی تاختند و قدرت مسلمان را به رخ جهانیان می کشند.

آیت الله علما ادامه داد: بزرگان نظام از خود هیچ نمی گویند، بلکه از اسلام سخن گفته و شما مروج چینین مکتبی هستید، بنابراین باید تلاش کنید و قدر مردم را بدانید.

حجت الاسلام مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم گزارشی از برنامه های این شورا ارائه کرد.

استکبار جهانی با محتوای رهایی بخش قرآن مشکل دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha