یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ دیدارنماینده محترم ولی فقیه در کاشان با مردم روستای ازوار

مراسم اختتامیه فعالیت های گروه جهادی منتظران آفتاب در روستای ازوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم اختتامیه فعالیت های گروه جهادی منتظران آفتاب در روستای ازوار با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه و بخشدار برزک و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات گروه جهادی منتظران آفتاب بر لزوم رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب در موضوع جمعیت و برآورده کردن حاجت امام زمان(عج) تأکید کرد و گفت: براساس آیه "وَالطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَالطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ" دانشجویان موضوع جمعیت را برای زندگی فردی خود جدی بگیرند.

امام جمعه کاشان، کلمه جهاد را از پرتکرار ترین کلمات بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: سبک زندگی دینی ذکر شده در انتهای بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند جهاد همه جانبه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به دانشجویان جهادگر اظهار کرد: کارهای جهادی شما از جمله پیگیری حضور متخصصین در روستا باعث افزایش امید در بین مردم می شود.

در پایان یکی از دانشجویان جهادگر به نمایندگی از دیگر دانشجویان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، گفت: در حال حاضر 8 کارگروه جهادی با محوریت «ایران جوان هست» در زمینه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی ویژه دانش آموزان، فرهنگ سازی فرزندآوری، زندگی شادتر و... در این روستا مشغول فعالیت می باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha