سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دورهمی خاد مان

حوزه / کانون زینبیون مدرسه علمیه فاطمیه قزوین از برگزاری دورهمی «دمت گرم رفیق» ویژه دختران نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم متین قورچی بیگی مسئول کانون زینبیون، صبح امروز در مراسم دورهمی خادمان کانون زینبیون که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزارشد گفت: محرم امسال ۱۵ نفر از مربیان کانون زینبیون با هدف نشر معارف دینی و ایجاد خاطرات به یاد ماندنی از مراسم سوگواری اهل بیت علیهم السلام برای کودکان در حسینیه های کودک خادمی کردند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دختران نوجوان در هیئت ها از مهمترین اهداف مربیان بود که بتوانند از این طریق با ایجاد انگیزه خدمت برای دختران نوجوان در ایجاد نشاط و تحکیم عقاید و باورهای دینی آنها تلاش کنند.

مسئول کانون زینبیون ادامه داد: نشست دورهمی با عنوان (دمت گرم رفیق) برای تثبیت برنامه های دهه اول محرم و ایجاد انس بین مربیان و اعضای کانون متناسب با ویژگی های دوران نوجوانی و آشنایی دختران با یکدیگر برگزار شد و دفاع از حریم قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام با اهدای قرآن و نهج البلاغه تجدید پیمان با کلام الهی و تقدیر از مربیان از دیگر برنامه های این نشست بود.

وی همچنین ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بیان کرد: حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد. دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اینگونه اقدامات رذیلانه قصد تضعیف اراده ملت شهید پرور را دارند، اما نمی‌دانند که این اتفاقات عزم و ایمان دینی مردم ما را مصمم‌تر می‌کند و این شهادت است که شجره طیبه انقلاب اسلامی را پر ثمر کرده است.

دورهمی «دمت گرم رفیق»

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha