جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شهید

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به ثبت بیش از ۲ هزار خاطره شفاهی از خانواده شهدا، اعلام کرد: این خاطرات گردآوری و در اختیار نسل جوان جامعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام هبةالله هاشمی ظهر امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری که در سالن آمفی تئاتر لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در مهرماه سال جاری سه رویداد بین‌المللی و ملی به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار می‌شود، گفت: کنگره شهدای استان و جشنواره موسیقی نوای مهر ۲ رویداد بین‌المللی است که در مهرماه سال جاری با حضور ۵۰۰ میهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۲ هزار خاطره شفاهی از خانواده شهدا، بیان کرد: این خاطرات گردآوری و در اختیار نسل جوان جامعه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدا نیز اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، اظهار کرد: ساخت یادمان ۵۲ شهید جاویدالاثر خرم‌آباد پس از سال‌ها مطالبه‌گری امسال آغاز شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مجری تهیه دانش‌نامه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است، افزود: در حال حاضر جلد اول دانش‌نامه آماده بوده و در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن رونمایی خواهد شد.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد بانک‌های متولی تسهیلات اشتغال فرزندان ایثارگر، خاطرنشان کرد: بانک‌هایی که در این زمینه متولی هستند، باید پاسخ‌گو باشند، چرا که بودجه و اعتبار آن فراهم بود و با وجود تصویب دولت و مدیریت ارشد و معاونت اقتصادی استانداری لرستان، اما جز ۲ بانک سپه و دی دیگر بانک‌ها پرداخت تسهیلات نداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha