دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امضای تفاهم نامه همکاری مجتمع بین الملل حوزه و دفتر تدوین متون درسی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری میان مجتمع بین الملل حوزه های علمیه و دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین مجمع آموزشی پژوهشی بین الملل حوزه های علمیه و دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه در محل مجتمع بین الملل برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این جلسه دکتر شیعی قائم مقام مجتمع بین الملل حوزه های علمیه به بیان ظرفیت های این مجتمع پرداخت و به ضرورت تسریع در علمیاتی کردن این تفاهم نامه تأکید نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فرهاد عباسی مدیر دفتر تدوین متون و منابع درسی حوزه های علمیه نیز ضمن ابراز خرسندی از فعال سازی تفاهم نامه، همکاری دو طرف در این قالب را مانع موازی کاری و صرف وقت برای کارهای غیر تخصصی دانست.

پس از آن دو طرف، تفاهم نامه همکاری را که محصول جلسه مشترک سابق و رفت و آمد متن پیش نویس تفاهم نامه بین دو طرف بود را امضا کردند.

خاطر نشان می شود: این تفاهم نامه در دو ماده شامل محورهای همکاری و مراحل اجرای تفاهم نامه تدوین شده است که از جمله محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری در انجام پژوهش های مرتبط با طرفین، همکاری در تدوین، چاپ و نشر کتب و جزوات مرتبط با مأموریت طرفین، برگزاری همایش ها، نشست های علمی، دوره های آموزشی و نیز کارگاه های تخصصی مرتبط، همکاری در ترجمه آثار اعم از کتاب، مقاله و غیره مرتبط با مأموریت طرفین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha