چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر برگزاری دوره میثاق طلبگی در خرم آباد

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان با اشاره به اینکه پیمودن مسیر طلبگی نیازمند تلاش شبانه روزی، همت و پشتکار است، گفت: رمز موفقیت طلبه کسب معارف اخلاقی همراه با مطالعه و تحقیق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام اکبری عیدی بیرانوند، نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان امروز در مراسم اختتامیه میثاق طلبگی که در مدرسه صادقیه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه طلاب باید قدر جایگاه طلبگی خود را بدانند، گفت: طلاب از همان بدو ورود به حوزه در کسب معارف اخلاقی و تهذیبی و همچنین علم و دانش حوزوی کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه پیمودن مسیر طلبگی نیازمند تلاش شبانه روزی، همت و پشتکار است، بیان داشت: رمز موفقیت طلبه کسب معارف اخلاقی همراه با مطالعه و تحقیق است.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی هرزگوین و بالکان با اشاره به اینکه اساتید حوزه با ایجاد شور و انگیزه در بین طلاب شرایط رقابت علمی را در حوزه فراهم کنند، خاطرنشان کرد: طلاب با حضور در محضر اساتید و عالمان دینی در راستای کسب معنویت تلاش کنند.

حجت الاسلام عیدی بیرانوند در پایان با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: رفتار و عمل طلاب در همه حال برای افراد جامعه الگو باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha