دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موسوی

حوزه/ مدرس و پژوهشگر سواد رسانه تصریح کرد: مجهز شدن به مهارت های سواد رسانه ای در راستای عمل به فریضه جهاد تبیین، لازمه توفیق در جنگ شناختی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمدمهدی موسوی در دوره توانمندسازی بانوان طلبه در عرصه فعالیت های تبلیغی و رسانه ای که به همت واحدخواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) برگزار شد، با اشاره به این که در جنگ شناختی نخستین مؤلفه ناظر به شناخت وضعیت جبهه خودی و جبهه دشمن است، اظهار داشت: بدون این شناخت ما نخواهیم توانست به درستی در موضع خود قرار گرفته و حملات و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: از جمله مهم ترین بایسته ها و الزامات در راستای موفقیت در عرصه جنگ شناختی و به منظور بهره برداری حداکثری در انجام فریضه فوری و قطعیِ جهاد تبیین این است که ما به مهارت های سواد رسانه ای مجهز شده و این مهارت ها را که مبتنی بر دانش است را در بین نیروهای مؤمن و انقلابی توسعه دهیم.

این فعال رسانه ای و فرهنگی همچنین گفت: در سال های اخیر در مجموعه های انقلابی و از جمله شجره طیبه بسیج، گام های خوبی در راستای آموزش های سواد رسانه ای و مهارت های مرتبط با فعالیت مؤثر در فضای مجازی برداشته شده اما به هیچ وجه نباید به همین میزان اکتفا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha