دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1104278
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
صاحبی

حوزه/ امام جمعه شاندیز به توصیه عالمان درباره خواندن دعای عهد اشاره کرد و یادآور شد که حتی برخی از بزرگان، قرائت آن را بر خود واجب می دانستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام صاحبی ضمن بازدید مدیر حوزه علمیه خراسان از مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام شاندیز و طی تکریم و معارفه مدیران این مدرسه به این نکته مهم که هر طلبه می بایست دعای عهد را روزانه بخواند و توصیه عالمان در این باره اشاره کرد و یادآور شد که حتی برخی از بزرگان، قرائت آن را بر خود واجب می دانستند.
امام جمعه شاندیز با تاکید بر اینکه حوزه علمیه، مکان بسیار مقدسی است، ابراز کرد: استاد ما، مرحوم حاج آقای واله، سر در مدرسه علمیه را می بوسید زیرا آن را خانه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانست.
وی با بیان اینکه کسی که طلبه شد، برای نوکری حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه انتخاب شده و افتخار سربازی ایشان را دارد، گفت: باید در ترویج دین به گونه ای دلسوزانه و دغدغه مندانه، مردم دار و مردم یار عمل کرد و در واقع نوکر خوبی برای آن امام معصوم، و قدردان این امر بود.
امام جمعه شاندیز به آمار شهیدان و ایثارگران در قشر روحانیت و جلوداری آنان اشاره و از خدمات اجتماعی ایشان در عرصه های مختلف گفت.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد، حجت الاسلام صلاحیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام محمدباقر علیه السلام شاندیز معرفی و از خدمات حجت الاسلام ولی زاده، تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha