دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فجر عاشقی

حوزه/ مسئول قرارگاه مردمی قرآنی اربعین از اجرای پویش حفظ، قرائت و تدبر در سوره مبارکه فجر در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: این پویش در ادامه پویش ستاره‌های زمین با هدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم در ایام اربعین و سوره مبارکه فجر که منتسب به امام حسین علیه السلام هست اجرا می‌شود و در پایان ۱۱۴ نفر به قید قرعه انتخاب و به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی از برپایی پویش قرائت سوره فجر با عنوان «فجر عاشقی» خبر داد و اظهار کرد: این پویش به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین در ایام اربعین حسینی برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امام صادق علیه السلام سوره مبارکه فجر را سوره امام حسین علیه السلام نامیده اند، گفت: هدف از این پویش توجه بیشتر عموم مردم و زائران اباعبدالله(ع) به قرآن کریم به ویژه مفاهیم بلند سوره مبارکه فجر است.

مسئول قرارگاه مردمی قرآنی اربعین تصریح کرد: عموم علاقه‌مندان به شرکت در پویش می توانند پس از قرائت فردی یا جمعی سوره مبارکه فجر با ارسال عدد ۱۴ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ در این پویش ثبت نام کنند.

وی افزود: این پویش تا روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و در پایان ۱۱۴ نفر به قید قرعه انتخاب و به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: همچنین ۱۴ سفر زیارتی مشهد مقدس بدون قرعه‌کشی به افرادی که بیشترین دعوت به پویش را داشته باشند اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه اسلامی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام موکب و برنامه هاش عالی بودن . مخصوصا قسمت قرآن خوانی کودکان . پسر من هم قرآن رو با قرائت خوند و همه خانم های مسیول تشویق کردن .... انشاءالله قسمت بشه قرعه کشی هم مشهد ببریم 🌹