دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدمت به زائران اربعین

موکب خدام الحسین(ع) در کنار خدمات مختلف، یک دستگاه نانوایی سیار با تولید روزانه ۶ هزار نان، ۲ دستگاه یخ ساز با تولید روزانه یک تن یخ بهداشتی و ۴ دستگاه آب سردکن و ظرفیت تأمین ۲۰ هزار لیتر آب معدنی و معمولی را در میدان خدمات رسانی به زائرین دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدتقی البوغبیش در مراسم اعزام کاروان تدارکاتی موکب خدام الحسین(ع) به کربلای معلی برای هفدهمین سال خبر داد و اظهار داشت: این موکب از محل وجوهات و نذورات مردمی برپا می شود.

مدیر هیئت و موکب خدام الحسین(ع) بندر ماهشهر ادامه داد: موکب خدام الحسین(ع) در شهر کربلا به مدت ۱۰ روز در ایام اربعین میزبان زائرین حسینی به استعداد ۳ هزار نفر خواهد بود و زائرین حسینی خدماتی از قبیل اسکان، پذیرایی، درمانی و فرهنگی ) را دریافت خواهند کرد .

البوغبیش با بیان اینکه امسال ۱۴ کامیون اقلام تدارکاتی و تجهیزات لازم برای استقرار در موکب اعزامی جهت خدمات رسانی به زائرین حسینی ارسال شده است، گفت: ۳۰۰ خادم (برادر و خواهر) به صورت افتخاری در موکب خدام الحسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: موکب خدام الحسین(ع) در کنار خدمات مختلف، یک دستگاه نانوایی سیار با تولید روزانه ۶ هزار نان، ۲ دستگاه یخ ساز با تولید روزانه یک تن یخ بهداشتی و ۴ دستگاه آب سردکن و ظرفیت تأمین ۲۰ هزار لیتر آب معدنی و معمولی را در میدان خدمات رسانی به زائرین دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha