یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی درگذشت حاج ابوالفضل اصلان‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی درگذشت حاج ابوالفضل اصلان‌زاده از مبارزان دوران انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با نهایت تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت مبارز و مجاهد فی سبیل‌الله و یار دیرین امام و رهبری مرحوم حاج ابوالفضل اصلان‌زاده دل‌های مومنان و دلباختگان انقلاب اسلامی را آکنده از غم و اندوه کرد.

آن انسان وارسته در سنگر خیزش اسلامی مردم ایران علیه رژیم ستم‌شاهی سالها در تعقیب ساواک بود و عشق و دلدادگی خود به نهضت عاشورایی امام راحل (قدس سره) را در همراهی با خمینی آذربایجان و شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی به اثبات رساند.

بازار تبریز که سند محکم مبارزات مردم خطه آذربایجان با رژیم منحوس پهلوی است شاهد دلاورمردی آن مبارز و خیّر نیک نام است که پاسداری از میهن و راه ولایت فقیه را آرمان غایی خود می‌دانست.

با ادای احترام به ساحت مقدس ایمان الهی تک تک مبارزان انقلاب؛ فقدان مرحوم حاج ابوالفضل اصلان‌زاده را به عموم مردم آذربایجان و تبریز، یاران و هم قطارها، اهالی محترم بازار بزرگ تبریز، اندیشه سازان و اندیشه ورزان نهضت امام خمینی(ره) و پیروان خط پرفروغ رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده مکرم و همه بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای روح الهی ایشان از درگاه حیّ لایزال رحمت و غفران واسعه و برای منسوبین و داغداران صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

گفتنی است، حاج ابوالفضل اصلان‌زاده بازاری انقلابی و از مبارزان نهضت انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل و رهبری در تبریز، روز گذشته به دیار ابدی شتافت.

وی از مبارزان و زندانیان سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بود که مجاهدت‌های بسیاری در این رابطه داشت و بازار تبریز و بازاریانش بیش از همه شاهد دلاورمردی‌ها و مجاهدت‌های این مجاهد فی سبیل الله بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha